EAGLE vs. OrCAD10

Čtvrtek Říjen 6 08:40:43 CEST 2005

Omlouvám se ale už si opravdu moc nevzpomínám, jenom vím, že OrCAD uměl opakovat a inkrementovat jména signálů které se vytahovaly ze sběrnice (nebylo nutno dokolečka vybírat z okna a hlavně dávat pozor jestli už ji tam mám nebo ne) - stačilo jenom namalovat první wire (D01 např.) a pak udělat jenom KLIK KLIK KLIK... a naskakovaly tam v daném směru s daným inkrementem další. Takže připojení 16bitové datové sběrnice k registru byla jedna čárka a 15 kliknutí. Rozhodně editor schémat OrCADu na mně už tehdy udělal obrovský dojem.

Kručinský