tisk & CAD

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Středa Říjen 5 21:09:10 CEST 2005

2) AutoCAD. Je tak vymakany, ze kreslit v nem je basen i pro naprosteho
nekreslice, jako jsem ja, a prace jde fantasticky rychle od ruky (napriklad
diky neuveritelne vymakanym a presto velmi intuitivne a snadno ovladatelnym
uchopovacim modum)
Jen ta cena je ponekud vyssi (pokud to neni oblast skolstvi, tam jsou naopak
uzasne vstricni)

1) IMHO AutocCAD, ale 100%ne jisty si nejsem, ja ho umim pouzivat jen
veeeelmi povrchne.

Jakub Serych