EAGLE vs. OrCAD10

Středa Říjen 5 20:25:34 CEST 2005

Mno, já kdysi přešel z OrCADu na Eagle pro uživatelsky přítulnější návrh plošných spojů, ale to bylo hóóódně dávno (8 let ?), takže předpokládám, že se OrCAD v tomhle zlepšil. Na Eaglu mi vadí dvě věci - obě ale ve stádiu kreslení schémata:
1.- Eagle nemá hierarchické členění celků (kus schémata uzavřu do obdélníčku se vstupy a výstupy a pak můžu kopírovat, přesouvat a seskupovat do dalších - nadřazených obdélníčků - nádherně se tím zjednoduší výkres složitějšího systému)
2.- Eagle neumí multiplikativní popis sběrnic (napíšu první odbočku ze sběrnice a pak jenom klikáním přidávám další).
 Jinak si myslím, že Eagle má u nás daleko lepší členskou základnu, takže se spíše dočkáte rady. Čtyřvrstvá deska asi nebude problém ani v Eaglu.

Kručinský

________________________________

	From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ondrej Pribula
	Sent: Wednesday, October 05, 2005 7:08 PM
	To: HW-news
	Subject: EAGLE vs. OrCAD10

	Zdravim ucastnikov konferencie,

	stojim tu pred dilemou, a preto som sa rozhodol poziadat Vas o nazor,resp. radu. Pre diplomovu pracu sa mam rozhodnut medzi navrhovym prostredim Eagle alebo OrCAD10. Kedze projekt je na akademickej pode, tak cena/licencia atd. nie su rozhodujucim faktorom. Sam pracujem v Eagle, ale moznost naucit sa OrCAD mi pripada zaujimava. Hlavne projekt casom dospeje do faze minimalne 4 vrstvej DPS. Dilema teda je, ci ostat v Eagli, alebo naucit sa OrCAD. Pokial ten OrCAD, tak preco? V com je ten-ktory system lepsi? Uvitam nazory ludi, ktory pracuju s OrCADom, a pokial je tu niekto co pozna rovnako Eagle a OrCAD bolo by jeho vyjadrenie rozhodne prinosne.
	Vyhody/ nevyhody atd. atd....???

	Za odpovede vopred dakujem. S pozdravom
	  Ondrej Pribula