EAGLE vs. OrCAD10

David Kucera david@cybertex.cz
Středa Říjen 5 19:29:59 CEST 2005

Zdravim
navrhuju rocne tak prumerne tak 200 plosnaku
pouzivam pri tom asi 12 navrhovych systemu
taktez jsem pouzival Eagle (3.55) a aktivne pouzivam Orcad (9.2)
doporucuji jednoznacne Orcad
pisete ze tam budete delat vicevrstvou desku uz jen z toho duvodu
potrebujete lepsi navrhovy system ano lze delat i 8 vrstvou desku ve
Formice (delal jsem a je to vopruz, ale da se to )ale privetivost
programu orcad a jeho uzitna hodnota je daleko lepsi nez programu Eagle
ja sam Eagle radim mezi SW pro domaci pouziti take paklize budete delat
narocnejsi desku tak soubory z Orcadu jsou daleko lepe vyuzitelne v
nejakem simulacnim SW nez soubory z Eagle ano mnoho veci se tam zlepsilo
ale kdyz vezmu mou produktivitu prace a moznosti programu Orcad a Eagle
tak v orcadu to navrhnu lepe a daleko rychleji
premyslel jsme ze napisu neco podrobne ale to by mejlik na hodinu
kazdopadne kritizovat by se daly oba dva
(ten kdo nekdy delal lepsi hradlove pole a plosny spoj a optimalizaci mi
da za pravdu)
jinak pokud ovladate Eagle tak orcad se naucite za par dni maximalne na
urovni dostatecne pro praci
ze spravnym navrhme plosnych spoju to je podstatne horsi to se uci cely
zivot tak jako cela elektronika

David Kucera