Vyroba plosneho spoje nazehlenim

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Říjen 5 16:48:37 CEST 2005

Nestalo by za to zkusit www.volny.cz/plspoj ? Udelali mi desticku do 3 dnu i s vyvrtanim (dosel jsem si pro ni, mam to blizko, ale posilaji) a bylo to lacine a slusne. Umeji i oboustranne ale ne prokovene diry.

Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: Snehulak
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, October 05, 2005 4:41 PM
  Subject: Vyroba plosneho spoje nazehlenim

  Zdravim konferenci,

  potrebuju rychle vyrobit plosny spoj celkem jednoduchy tady na serveru hw.cz jsem videl navod jak udelat plosnak pres nejakou folii , ale videl jsem i ze proste clovek prekopiroval plosnak na kopirce a potom ten papir "nazehlil" jednoduse primo na ten plosnak a vyleptal. Jak se to dela nebo je to spatny postup ? Bud to budu delat tak nebo klasicky pomoci lihoveho fixu , ale ten plosnak je celkem rozsahly takze by byla idealni zehlicka. Na netu jsem nasel jenom navod pomoci te folie. Jde to tedy jenom nazehlit primo z papiru z kopirky nebo laserove tiskarny a jaka musi byt teplota zehlicky a jak dlouho ji tam nechat ?
  dekuju

  snehulak