Radsi pres 1000Tx RE: ethernet pres firewire

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Říjen 5 08:09:27 CEST 2005

To myslim nejlevnejsi gigabit sitovku, co jsem nasel na nekterym z webshopu:

http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=44019&CatId=18843099
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=25374

Gigabit switch neuvazuju, protoze to beru jako alternativu k firewire siti, kterazto by byla taky bez switche. Proste peer-to-peer (snad se tomu tak rika), v pripade firewire staci bezny kabel s odpovidajicima koncovkama, v pripade gigabit ethernetu bezny krizeny kabel.

Proste pokud uz oba pocitace firewire port maji, tak neni duvod proc ho nevyuzit i na spojeni do site, ale pokud by se neco muselo dokupovat, tak mi prijde vhodnejsi rovnou koupit gigabit sitovky (navic plno zakladnich desek uz ji ma integrovanou).

P.K.