Časovač?

Tomas Cerny hw_cerny_tomas@centrum.cz
Středa Říjen 5 00:40:26 CEST 2005

Zdravim,

rele spinejte tranzistorem, co se nakopnuti tyce: spise nez 74xx bych
zkusil 4xxx, konkretne 4538 (CMOS 4538, MOS 4538) - coz je lepsi 4098 a
nebo hledejte 555 (NE555, C555) . Vstupni napeti 2V je tak akorat aby
otevrelo NPN tranzistor. Pokud to takhle nestaci, obratte se na mail, je
to fakt trifka.

Tomas Cerny