Re[2]: Časovač?

turby@chips.cz turby@chips.cz
Úterý Říjen 4 23:32:40 CEST 2005

Dobrý den,

 zkusil bych treba tranzistor jako spinac :o))) tedy pokud nehodlate
 tvorit neco sofistikovanejsiho, ze. mnozi by jiste navrhli MCU o
 sesti nozickach a maji pravdu, usetrilo by se trochu mista :o)

 ne vazne, nejaky klopny obvod zapojeny tak aby generoval po nabezne
 hrane pozadovanou delku sepnuti a na vystupu tranzistor jako spinac.
 tot vse.

 pokud to chcete rovnou namalovat, napiste si sem o to :o)

--
S pozdravem,
 turby@chips.cz