RCX UFO ?

Ing. Petr Weissar, Ph.D. weissar@kae.zcu.cz
Úterý Říjen 4 15:22:05 CEST 2005

> No ona to hracka je, akorat neni lacina...

to vim ...

> Pocitejte vzdy, ze nejlacinejsi letajici sestava s vyuzitim do budoucna je
> cca 10kKc. Zamerne pisu vyuzitelna i do budoucna - nebot se daji koupit
> ruzne litave/nelitave RC sety za cca 3kKc. Ale prakticky nic z toho se neda
> pouzit v nejake dalsi modelarske cinnosti.

hm, je tu cosi nazanceno, nemuzete byt prosim konkretnejsi ? Napr. Hornet II je
cenove znatelne vys, ne ? Idealne bych tam chtel dat treba kamerku, nicmene
nepredpokladam, ze UFO ma nejakou nosnot, chtel jsem to na spise hrani a
sledovani "letajiciho objektu" v prostoru napr. dvojici kamer do 3D ...

Petr