RE: RCX UFO ?

Vojtěch Bubník bubnikv@seznam.cz
Úterý Říjen 4 15:12:08 CEST 2005

Abych si taky nekopnul...

Koupil jsem set za těch obligátních 3kKč - jako že elektrovětroň. Tento čínský oštěp je těžký, má zemědělské vůle, motor bez převodovky, takže je model poměrně rychlý a málo stoupá. Výsledek je ten, že model docela létá ve zkušených rukou, ale začátečník si s ním moc nepolítá, spíš ho hned roznese.

Vojta Bubník