Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Říjen 4 12:18:18 CEST 2005

Vcea jsem poridil nejake TLE 4905G, zatim jsem testoval pouze magnet v
pocitadle a kdyz byla sonda umistena pod magnetem tak z ni lezly krasne
pulzy. Pokud se nestane neco nepredvidaneho, napriklad proti vsem
predpokladum dojde k zeslabeni mag pole vlivem magnetu v mokre casti meridla
melo by vse makat.

Jete premyslim jaky procesor pouzit pro vyhodnocovani, pro svou malou
velikost a minimalni spotrebu by se hodil PIC 12Cxxx, ale ja raci neco z
rodiny x51,
Takove pidi MCU dela Cygnal, ale je vubec realne rucne osadit MLP-11 pouzdro
na doma delanou DPS bez masky ? Pajel jste nekdo uz tyto 3x3 mm pouzdra?

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Danhard
Sent: Tuesday, October 04, 2005 11:29 AM
To: HW-news
Subject: Re: Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Je jeste jedna moznost vyuziti nelinearniho cidla s hysterezi.
Na druhou stranu cidla dejte kompenzacni civku a zapojte cidlo do zaporne
zpetne vazby se zesilovacem a kompenzacni civkou. Obvod se rozkmita, a
vlastnosti kmitani (stridu) budou ovlivnovat i slaba vnejsi pole.

Danhard
Pred nejakou dobou jsem udelal podobnou zkusenost. Linearni hall cidlo (jen
kus polovodice a ctyri vyvody) spolecne s nejakym operakem funguje. Cidla
pochazela ze stareho HD. Je jeste jedno reseni ktere mi fungovalo. Cidlem s
hysterezi (dig
vystup) se da detekovat pole vnejsiho magnetu. Toho ktery je pripevnen k
ozubenym kolum pocitadla.
t.horazdovsky