RLC meter BM539

Danhard danhard@volny.cz
Pondělí Říjen 3 18:45:43 CEST 2005

Mam BM559 s manualem, BM539 bohuzel neznam.
Danhard
----------

K nize uvedenemu bych rekl, ze jsem take toto monstrum poridil. Manual nemam
a nejake otazky
co jsou nize mam take. Neco ale myslim je jasne z predniho panelu:

Ty obrazky pod rozsahy jsou ruzne typy zapojeni merene soucastky, jak se ma
pripojit na tom kterem
rozsahu. Cili podle mereneho rozsahu se vybere zapojeni a pripoji se
soucastka.
Z toho take plyne, ze civky lze merit seriove (Ls) nebo paralelne (Lp) a
kazdy je vhodny
na mereni jinych rozsahu. Proto jsou tam Ls a Lp rozsahy.

Nicmene deviation a dalsi veci jsou mi zahadou take, manual bych velice
uvital.

David Šlosárek