RLC meter BM539

dasl@tchibo.cz dasl@tchibo.cz
Pondělí Říjen 3 15:44:38 CEST 2005

K nize uvedenemu bych rekl, ze jsem take toto monstrum poridil. Manual nemam a nejake otazky
co jsou nize mam take. Neco ale myslim je jasne z predniho panelu:

Ty obrazky pod rozsahy jsou ruzne typy zapojeni merene soucastky, jak se ma pripojit na tom kterem
rozsahu. Cili podle mereneho rozsahu se vybere zapojeni a pripoji se soucastka.
Z toho take plyne, ze civky lze merit seriove (Ls) nebo paralelne (Lp) a kazdy je vhodny
na mereni jinych rozsahu. Proto jsou tam Ls a Lp rozsahy.

Nicmene deviation a dalsi veci jsou mi zahadou take, manual bych velice uvital.

David Šlosárek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Rosko Peter
Sent: Monday, October 03, 2005 11:04 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RLC meter BM539

Zdravim,
kamarat si kupil RLC meter BM539. manual k tomu nema, tych cudlikov je tam privela. nemate kdesi zastrceny popis toho zazraku ? popripade, posielam aj jeho otazky, na poziadanie zaslem aj obrazok, moznoze niekto z Vas to bude vediet aj bez vlastnictva

vdaka, p.rosko

1. com su tam dva BNC konektory + zem? svorka E a svorka I. z kazdej idu dva druty. pod rozsahovymi tlacitkami su nakreslene odpory. patria k tym svorkam. neviem, ktore mam pouzit na meranie cievky. 2. tlacidla na pravej strane - z tych som cisty kokot. tlacidla AUT. M a D. M je mozno manual, ale co je D? zeby Deviation? jak potom mam co posciskac? 3. cervene tlacidlo M/D. neznam. 4. G - ak je to gain, tak coho je to Gain?
5. Q na pravej strane - je to cinitel akosti, ci jaka mariska? 6. rozsahy na cievky - su dva - Ls a Lp. ktory je naco? _______________________________________________