Redukce PCI-ISA

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Pondělí Říjen 3 16:23:12 CEST 2005

Radiokarta, o ktere pisu, je VKV radio, ktery si ze slotu bere nejen napajeni, ale je po nem i ovladany prislusnym softwarem. Svyho casu jsem ji ovladal pomoci 89C51, ale je to uz nejakej cas. PCI sbernici jsem nepitval, tak nevim jestli by slo neco jednoduchyho zbastlit, aby se ISA karta napichla na stejny adresovy a datovy piny.

P.K.