Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

Stribrny, Vladimir vstribrn@cz.feico.com
Pondělí Říjen 3 14:17:18 CEST 2005

Tlak meri v absolutni hodnote, neumi prepocitat na hladinu more. Pro predvidani vyvoje pocasi je podstatna relativni zmena, ktera se sleduje 24 hod. zpet. Proto doporucuji to vyndani baterii, aby se vynulovala pamet. Není to vsak nutne, ale predpoved je validni az po tech 24 hod.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný

	----- Original Message -----

	From: INZZERAT <mailto:inzzerat@seznam.cz>

	To: hw-list@list.hw.cz

	Sent: Sunday, October 02, 2005 11:57 PM

	Subject: Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

	mám taky tuto stanici a jsem spokojený až na jednu maličkost,nechápu jak mám přičítat nebo odečítat hodnoty tlaku,protože stanice zobrazuje nějaký nominální tlak,zřejmě nepřepočtený na hladinu moře?

	jenže v manuálu se píše něco,čemu moc nerozumím:po nastavení a přečtení předpovědi počasí by měl být kanál 1 vyřazen na 12 až 24 hodin.Meteorologická stanice pak bude mít dostatek času pracovat ve stálé nadmořské výšce a tím lépe předpovídat.Při významném přesunutí stanice výše či níže než bylo výchozí místo,vyjměte baterie a znovu vložte.Tím se vyloučí chyba možné změny tlaku vzduchu.

	Poradí mi někdo?díky