Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Říjen 3 09:12:01 CEST 2005

Ma to zrejme jen bargraf, ktery ukazuje jestli tlak stoupa a nebo klesa a po nejakou dobu to na tom bargrafu ukazuje historii tlaku. Behem tech 12 az 24 hod po vlozeni baterii si to bude "osahavat" tlak a pote bude jiz celkem pravdive ukazovat jestli stoupa a nebo klesa.
Pokud se s meteostanici prestehujete do jine nadmorske vysky, tak vyndat a vlozit baterie a opet cekat tech cca 24 hod. nez to bude ukazovat spravne.
J. Polivka

  ----- Original Message -----
  From: INZZERAT
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Sunday, October 02, 2005 11:57 PM
  Subject: Meteostanice WS680 - nevydrzel a rozebral

  mám taky tuto stanici a jsem spokojený až na jednu maličkost,nechápu jak mám přičítat nebo odečítat hodnoty tlaku,protože stanice zobrazuje nějaký nominální tlak,zřejmě nepřepočtený na hladinu moře?
  jenže v manuálu se píše něco,čemu moc nerozumím:po nastavení a přečtení předpovědi počasí by měl být kanál 1 vyřazen na 12 až 24 hodin.Meteorologická stanice pak bude mít dostatek času pracovat ve stálé nadmořské výšce a tím lépe předpovídat.Při významném přesunutí stanice výše či níže než bylo výchozí místo,vyjměte baterie a znovu vložte.Tím se vyloučí chyba možné změny tlaku vzduchu.
  Poradí mi někdo?díky