Frekvencni menic

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Říjen 2 15:21:19 CEST 2005

reseni je jednoduche: kuchnou motor, vytahnout rotor a hodit ho na
soustruh, tam zkratit hridel a vyvrtat do ni diru pro inkremental + z
vrchu otvor pro cervik. Pokud se to bude pouzivat s nejakym menicem. Aby
menic mohl ovladat motor. Vyrobit nove kyble, do nich dat obycejny
ventilator na 220V, napeti se odebira z brzdy. To pokud motor ma brzdu,
pokud ne, tak se privede dalsi dve zili navic do motoru. A pri
odbrzdenem motoru se ventilator toci a motor muze se tocit. Ale bacha na
ventilatory co maji v GM jsou silene hlucne!
K motoru potom vede jeden 7. zilovy stineny kabel ve kterem jsou tri
faze z menice, 220V na ovladani brzdy/chlazeni nulak pro brzdu a
chlazeni a zem. Stineni take hodit na zem. Na kyblu je potom konektor
cannon od inkrementalu.

Pavel Prochazka.zde.cz