Frekvencni menic

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Neděle Říjen 2 10:55:45 CEST 2005

Dobry den,
nemam tuseni jak se ten menic jmenuje ale v praci pouzivame menice ktery
ovladaji tri fazove motory. A jednou byl pozadavek ze se to musi napajet
jen 220V. Tak se provedlo ze se pouzilo 1500W auto trafo z 220 na 400V a
400V se pripojilo na svorky L1 a L2. L3 zustala nezapojena a funguje to.
Akorat je potreba potom jeste vymenit jistic kde je zarizeni napajeno na
25A a pomali. Jinak pri pokusi nastartovat menice vzdy vypadl a ani
nepomohl soft starter, ktery je nastaven na 10s.

Pavel Prochazka.zde.cz