Mereni prutoku - citlivost Hhalovy sondy ?

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Sobota Říjen 1 19:07:29 CEST 2005

Zdravim,

pouzil bych bud prachsprostou civku (a cital indukcni pulsy -- tak se
to u otackomeru i prutokomeru skutecne dela), nebo v pripade domaciho
prutokomeru s peknymi barevnymi cervenymi vrtulkami bych mozna zkusil
i snimat to opticky. Sice by to bylo asi obtizne, ale zase by nebylo
nutne prutokomer nijak mechanicky upravovat.

Pekny vecer, MP