GPS kniha jizd

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Listopad 30 17:50:30 CET 2005

Dne středa, 30. listopadu 2005 14:02 "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
napsal(a):
> Poohlizim se o GPS do auta pro zaznam cest. Muzete mi prosim neco
> doporucit? Zkusenosti? Presnost vuci tachometru?
>
> (Dnes jsem otevrel sesit a chybi tam zaznam za dva tydny, zase budu tezce
> vzpominat)

Pouzivame neco takoveho na firmě. V autě gps, krabička (čísla + displej) kde
se zadá číslo práce a přiloží dallas (to jako kdo s tím jede), jednou za
měsíc to obejdou s jinou krabičkou, přudělají cesťáky a faktury. Já firemním
autem nejezdím, takže to jde mimo mě. Chcete domluvit exkurzi (Brno) nebo mám
zjistit detaily (chvilku potrvá)?

--

                        Jaroslav Lukesh