Porovnani svitivosti Luxeonu, soustruzeni (WAS: Re: Poustet do Luxeonu PWM?)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Listopad 30 10:06:53 CET 2005

To ano, ty podlozky take staci. Reagoval jsem na ty brousene pakny :-).
Bohuzel mi tam vypadl smajlik a jeste jsem tam vyrobil faktickou chybu
melo byt pochopitelne licni deska a ne licovaci jak jste spravne uvedl.
:-( Chjoo dneska radsi nic nedelat.

RadekCX