Porovnani svitivosti Luxeonu, soustruzeni (WAS: Re: Poustet do Luxeonu PWM?)

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Listopad 30 09:36:31 CET 2005

Proc tak slozite? Na to je preci upinaci/licovaci deska. Ma na sobe
drazky a upinkama si obrobek pritahnete. Pokud je nutne musi se udelat
nejaky pripravek kterym se to na ni pridela.

RadekCX