No nekupte to...

Martin Zaruba swz@volny.cz
Středa Listopad 30 09:28:56 CET 2005

Zpracovaval jsem nahravky ze unikatnich starych desek rychl. 78 pro CSAV.
Nejvetsi problem byl sehnat spravne hroty do prenosky a zjistit frekvencni
charakteristiky zaznamu. Zbytek jde udelat v SoundForge s nekolika pluginy.
Lupance jdou odstranit temer dokonale, sum podstatne zmensit. Staci mit
tento program, celkem obycejne PC se slusnou zvukovou kartou a kvalitni
sluchatka (ne bedny, na sluchatkach je slyset mnohem vice vad).

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, November 30, 2005 8:46 AM
Subject: Re: No nekupte to...

Celkem nesouhlasim - neposloucham pres PCcko a posloucham i hodne
starych nahravek a nemam naprosto zadny problem - prostorovy vjem je
naprosto v pohode. Daleko vic mi vadi a to je slyset hodne, ze jsou
nahravky spatne porizeny (sum, rusive zvuky atd.). Z valne casti je to
mnoho novejsich CD nez tech starsich.

Je take asi videt kdo si muze dovolit studia, ktere ten zvuk nezprasi.
Naprosto skvele nahravky ma tradicne treba Sting, D.Barta, V.Redl,
Jethro Tull, Jan Spaleny.

RadekCX