Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Listopad 30 09:22:52 CET 2005

>Teda nevim jestli jsou Printedi "alternativa" ke Cube. Co jsem se
>bavil s ruznymi lidmi, tak opravdu "umi delat" desky v Cechach jen Cube
>a PCB Benesov. Nevim co je na tom pravdy. Delame desky u vsech tri,
>ale v Printedu jen 2vrsty a maximalne 8milu.

Nemám nějaký dokonalý přehled, ale s tímhle bych celkem souhlasil. Něco
občas děláme i PCB, ale poslední rok se nám Cube zdálo nejlepší. Jenže co
naděláte, když už nejsou do konce roku schopni vyrobit ani jednu desku...

S pozdravem
Pavel Poucha