LF a ERS50? + Vzorky od výrobců

"Bc. Karel Minarčík" karel.minarcik@seznam.cz
Středa Listopad 30 08:31:09 CET 2005

Neví prosím někdo, jestli je stará klasická páječka ERS50 použitelná pro
bezolovnaté pájení?
Nejlepší by to bylo vyzkoušet, ale nechce se mi kupovat LF cín, když
místo něj můžu ještě koupit
obyčejný s olovem. Doslechl jsem se že nějaký taiwanský výrobce zasílá
vzorky LF cínu zdarma,
neví prosim někdo o jakého výrobce se jedná? Od českých firem radši
vzorky neberu, otravujou pak
rok jestli nám vzorky vyhovují, apod. Takové firmy jako freescale,
analog devices pošlou bez reptání vzorek zdarma
a pak se na nic nevyptávají. Atmel posílá přes nějakou českou firmu, kde
vám pošlou kupu dotázek na co
to máte, proč to chcete, a proč si to nekoupíte? Tak radši atmely kupuji :-)
s pozdravem a díky za odpověď
Karel