Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Úterý Listopad 29 12:01:48 CET 2005

Dobrý den,

ano, tenkrát to nějak neumyli či něco takového a prokovy se postupně
"sežraly" . Ale teď jsme tam pár desek zadali, abychom měli alternativu ke
Cube, které má problémy s termíny - a vše je O.K.

S pozdravem
Pavel Poucha

From: "Snail Instruments" <snail@iol.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, November 29, 2005 11:35 AM
Subject: Re: Mate nekdo zkusenosti s vyrobou DPS - ale prokovene?

>Drive si tu nekolik pritomnych ale stezovalo na Printed - konkretne na
>problemy s kvalitou prokovu. Muzete mi to prosim (a nejen pan Hanzal)
>potvrdit nebo vyvratit?

Pokud se pamatuji, v Printedu neco zmastili panu Pouchovi, ktery kvuli tomu
vyhodil material za 30000, coz asi prilis nepotesi. Ale mezitim urcite
udelali zase nekolik set ci tisic dobrych zakazek, akorat o tom se nikdo
nesiri, protoze to povazuje za samozrejmost. Ja jsem tam daval prozatim 4-5
veci a musim zaklepat - terminy, cena, vsechno OK. Jednou dokonce na
prirezu 140 desticek byla jedna vadna, tak udelali cely novy prirez jako
nahradu (to jsem si zamnul ruce, nebot jsem prisel ke 139 destickam zadarmo
:-).

J. Hanzal