Nahrada stareho jistice - eshop el.ma

Vymětal Tomáš vymetalt@gmail.com
Pondělí Listopad 28 17:18:35 CET 2005

O tom to ale je.. velkoobchody mají vše, lepší prodávají i na kusy,
jenže berou jen objednací čísla a bavit se s Vámi o tom co chcete
nebudou. Od toho jsou tu koneční obchodníci, kteří si za poskytnutí rady
účtují příplatek ke zboží... Můžete samo využít osvědčeného způsobu,
poradit si, spočítat, případně vyzkoušet a pak objednat za polovinu na
základě seznamu jinde. Ale časem tihle "radiči" zkrachují a můžete se
zase klouzat. Co se týče cen, tak není problém si dělat ceník, ale jeho
údržba je poměrně nákladná a především, většina dovozců též nemá
stanoveny ceny, prostě účtují podle nákupu*kurz*marže, takže se ceny
liší v jednotlivých sériích (kamionech/lodích/letadlech). Proto jsou též
cenové nabídky elektromateriálu poměrně hodně časově omezené. Pokud si
někdo může dovolit mít stanoven ceník, dejme tomu CYKY 3C1,5 za 20 Kč,
znamená to, že nákup má v rozmezí 5 až 7 kowowek za metr.

T.V.