OT: reklamace dobirky na poste ?!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 16:10:10 CET 2005

Omlouvam se adminovi i ostatnim, ale musim na neco malo preci alespon
velmi kratce reagovat:

> Zadradni expert: balicek (Tj. treba krychle) muze byt do urcite
> hmotnosti poslan doporucene vcetne dobirky :-)

Ano, to muze, ja vim dokonce i do jake hmotnosti - do 2kg. Akorat ze,
a to uz opravdu nevim, kolikrat to budu opakovat, tazatel psal o
zasilce, kterou pojistil na 2.000 Kc. Tak je treba stale dokolecka
opakovat, ze o doporucenych zasilkach jsme se nabavili, kdyz jsme
usoudili, ze to nemuze byt doporucena zasilka?

Jen pro zajimavost, podavam postovni zasilky kazdy den, podavam
vsechny typy zasilek pocinaje normalnimi dopisy pres doporucene
zasilky, profi baliky, obchodni baliky, EMSky, az po obchodni psani.
Velmi uzce spolupracuji s mistnim reditelstvim posty, protoze nejsem
uplne maly podavatel. Ceske poste platim rocne pres sto tisic korun.
Nejsou to miliony, ale je toho vic nez dost... O postovnich zasilkach
leccos vim, protoze muj vlastni postovni system generuje vsechny typy
zasilek vlastnim a automatizovanym zpusobem, mam schvaleny vlastni
formulare, vlastni etikety, mam sva podaci cisla, umim predavat podaci
data elektronickou cestou, mam s postou tuny smluv apod.

> Posta takovou zasilku ani neprijme.

To rozhodne neni pravda. Posta takovou zasilku bez problemu prijme
take. Klavesnice byla v kartonovem obalu prelepena paskou pouze v
jedne ose. Ve druhe ose to vypadalo jako pevny obal, ovsem urcitou
silou to slo vytahnout (protikus byl po cele sirce, ale slo to) a
krabice se castecne otevrela, takze tu klavesnici bylo mozne vyrvat.
Takto zabalenych baliku klidne postou poslu tuny a nikdo ani necekne.
Prosim nedelej zavery bez konkretnich informaci.

> Ale to dela uplne kazdy prepravce, sak se k nim nekdy dete podivat
> do skladu :-))

Kazdy ne, vetsina bohuzel ano. Ale to je na jinou diskusi.

PS: Uz opravdu nebudu reagovat, snad by toto tema uz mohlo byt vazne
uzavrene.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem