OT: reklamace dobirky na poste ?!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 13:56:30 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 28.11.2005:

> Omyl, ja musim dolozit (vyplnit do reklamacniho protokolu) obsah a
> cenu na kterou si ho cenim, tedy ne porizovaci cenu. Takze pokud si
> budu cenit hodinky POBEDA na 30kKc, na tuto cenu si zasilku
> pripojistim, vyhovim prepravnimu radu a CP prevezme zasilku do
> prepravy, nasledne ji zasantroci a ja do reklamacniho protokolu
> uvedu, ze jsem zasilal hodinky POBEDA v cene 30kKc tak jsem prece
> nespachal zadny pojistny podvod a CP posta je povinna pojistne
> uhradit A je naprosto irelevantni, zda to byly hodinky nalezene na
> ulici, nebo hodinky s venovanim od papa Gorbiho

To je samozrejme snuska nesmyslu a mozna tvych prani. Je uplne jedno,
na kolik si zrovna ty cenis hodinky POBEDA. Je i docela mozne, ze ti
to posta vyplati, protoze se tim nebudou chtit zabyvat. Presto, a na
tom trvam, to pojisteni neni o cene, kterou sis vymyslel, ale o skode,
ktera ti vznikla ztratou, znicenim nebo ubytkem zasilky. Jak to budes
prokazovat, ze ti vznikla skoda 30 tisic, to uz je jen tvoje vec.
Mozna nebudes muset nic prokazovat, ale kdyz budes muset, tak pak
klidne muzes treba na nekoho rvat nebo bouchat pestickou do stolu :-)
Pokud ti to bude neco platne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem