OT: reklamace dobirky na poste ?!

MK info@mcu.cz
Pondělí Listopad 28 13:50:15 CET 2005

> Doporuceny dopis je neco jineho nez balik - precti si znovu puvodni
> dotaz, nez napises, ze kecam. Nejednalo se o doporuceny dopis nebo
> doporucenou zasilku, ale o balicek pojisteny na 2 tisice korun. U
> doporucene zasilky posta plni 500 Kc pri ztrate nebo do teto vyse pri
> poskozeni ci ubytku.

Promin, jasne ze nekecas, jiz se omlouvam, mas pravdu jako vzdy

Sice se puvodne jednalo o cituji:
"dobirku na poste v cene 1100,- kc pojistenou na 2000,- kc. posta ho
vyrozumela ze balik je nekde v p...."
A o tom jak to bylo podane nepadlo ani slovo, ale to je jedno :-))))))
Ja dal jen primer co kdy, kde a jak :-))))))
A to "kecani" bylo predevsim o dogmatech a demagogii (hec jsem uz u "D")
a o tom jak se sebou nenechat "orat" v duchu soudobeho tmarstvi

A vubec, koncim ....

S pozdravem
MK