OT: reklamace dobirky na poste ?!

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Listopad 28 13:19:17 CET 2005

No ale tak to mam proboha dokazat?? To mam s tim balikem jit nejdriv k
notari, pred nim to zabalit, nebo jak? K cemu to pojisteni potom je? Celkem
logicky mi pripada, ze si neco muzu pojistit na kolik chci (i kdyz treba
nema zadnou hodnotu, nebo ji to ma pouze pro mne), ale primerene tomu taky
platim pojistny (tak aby se to pojistovne, v danym pripade poste) vyplatilo.

Dusan Dolezal