OT: reklamace dobirky na poste ?!

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pondělí Listopad 28 13:18:15 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 28.11.2005:

> hm, a co třeba dar, nebo neco ceho si cennim a nekoupil jsem to,
> nemuzu mit paragon na hodinky co mi dal deda, nebo jsem to vyrobil,
> vyrostlo mi to na zahradce atd. ? to je asi lepsi se na postu vy...
> . ale nebudu se zbytecne rozcilovat, nic tim nevyresim, jen jsem se
> chtel ujistit, ze s postou nikdy vice !!!!

Ja nejsem pojistovak a toto bude presne podle pojisteni, je to v
podstate pojisteni jako kazde jine. Pokud je to nejaka cennost, pak by
mela byt poslana v cennem baliku nebo cennem psani. Ne v normalnim.
Jinak samozrejme existuji i jine zpusoby prokazani hodnoty, nez je
nejaka faktura.

Jinak, je snadne poslat postu do prdele, obcas to take delam. Na
druhou stranu treba mam rad DPD a jednou mi ze zasilky ukradli
klavesnici za 2 tisice a pak rekli, ze dodavatel to spatne zabalil,
protoze se to dalo vyrvat bez poskozeni baliku. Nezaplatili ani kacku.
A PPL likviduje, co mu prijde pod ruku, baliky prehazuji vidlema a co
jde jen trosku poskodit, to oni zarucene zlikviduji.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz