Pajeci stanice pb-free

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pondělí Listopad 28 10:46:18 CET 2005

no HAKKO opravdu neni AOYUE, dovozce si stezoval na velmi spatnou kopii nekterych pajedel z ciny a snad se to ma nejak resit. na ty predvadecce meli i ty kopie z ciny a opravdu se to neda srovnavat, proste to nepaji. kvality HAKKO bych se nebal.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Novotný
Sent: Monday, November 28, 2005 10:41 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Pajeci stanice pb-free

Snad by stacilo ofotit z obou stran, zrovna tu pronikam do taju PID regulace a tak proc to netestovat na pajce. Vyznam se tim zabyvat ma však jen tehdy pokud dodavaji pajeci pera (drzaky na hroty) jako nahradni dil za nejake rozumne peníze.
Koukal jsem do katalogu Hakko a spolehliva japonska technika je z vetsi casti cinsky "smejd" AOYUE , minimalne v casti spodni predehrev a horkovzduch,  je Hakko veeeelmi podobne az stejne :-).

>Je tam nejaky operak, par pasivek a MCU. Pokud by se nekomu chtelo
>bastlit
a nasledne nasoftit tak to zkusim klidne i obkreslit ;-)