spinani Triakem

Petr Sremr sremr@hwg.cz
Neděle Listopad 27 22:10:46 CET 2005

Ja jsem je tenkrat "opsal" z nejake konstrukce, kterou jsem nekde nasel...

Podivejte se treba sem, jsou tam podobne hodnoty, ktere tam ma ja:
http://www.hw.cz/constrc/ir_spinac/
http://www.dhservis.cz/dalsi_1/stmivac_do.htm

Tadu jsou trochu vetsi hodnoty:
http://www.akvaristika.org/page.asp?toggleaction=show&togglebox=Stats&page=uradi_sam_prekidac

Pokud by nekdo vedel, jak se ty parametry pocitaji, nepohrdnul bych.

--
Petr Sremr
HW group