Velkost textu - Powerpoint

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Neděle Listopad 27 20:53:16 CET 2005

No jakesi "styly" se tam definovat daji (menu Zobrazit/Predloha/snimek), ale
moznosti jsou oproti Wordu zcela omezene a hlavne to, ze se PP snazi menit
velikost tak, aby se text na snimek vesel se IMHO neda vypnout. Jedine hlidat
mnozstvi textu a nenechat ho dojit do situace, kdy bude zmensovat. Nicmene z
moji mnohalete praxe s PP prezentacemi vim, ze pri prednasce zmena velikosti
pisma neni auditoriem absolutne postrehnuta.

Jakub Serych