RE: [MECH] SLS prototyping - zkušenosti ? - doplnění

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Neděle Listopad 27 19:50:15 CET 2005

Mimochodem, k úvaze o tom, že by ceny nemusely být až tak astronomické
mně vede mimo jiné to, že Hacker je modelářská firma a inzerát této
služby (plus krátký článek) se objevil v modelářském časopise.
Modelařina není sice dvakrát laciný koníček, ale přeci jen jsou ceny,
které si může modelář dovolit zaplatit o dost jiné, než je zvykem v
automobilovém průmyslu.
Pokud jsou na tom schopni vyrábět prototypy pro modeláře, tak to zase
tak úděsně drahé být nemůže, to by si nikdo nekoupil.

Zdraví PavelK