objednavani v GM

pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Listopad 27 18:16:30 CET 2005

Mozna je to tim, ze GM prekupuje od Rystonu. A Ryston treba zase v Ecomu a
Ecom treba zase v GM.
Proste co jeden nema, tak popta u druheho.
Je to jako s elektromaterialem
pyrin

----- Original Message -----
From: "Vladimír Anděl" <vaelektronik@mirnet.cz>
To: "konfera" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 26, 2005 1:17 PM
Subject: objednavani v GM

Chtel jsem v GM objednat nejake prevodniky a operaky LTC1050 v mnozstvi
vetsim nez malem. Poslal jsem objednavku a za par dni jsem se zeptal, kdy to
asi prijde. Rekli mi ze nevi, ale mozna za 1 az 2 mesice. Zeptal jsem se v
Rystonu - skladem to taky nemeli, ale pry to do tydne dodaji. Jak je mozne
ze to v GM tak neskutecne dlouho trva? Kdysi jsem slysel ze vzdycky cekaji
az prijede z vychodu lod a pak maji vseho dost. To nemaji jine (evropske)
dodavatele? Potom by to melo byt videt na jejich cenach - ale to taky
nepozoruju.
Andel