Pajeci stanice pb-free

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Neděle Listopad 27 17:37:40 CET 2005

Takze tady nad tim:
http://www.gme.cz/index.php?action=detail&sklcis=730-311&lk=&sk=&pict=
pro osazeni par desek mesicne ani nepremyslet nebo si je nechat osadit ?

Ono nevim nasel jsem vsude doporucovane inertni prostredi, ale jake to je
bez neho ?
Jedna vec je to zapajet a druha jak to vydrzi,  zkousel jste to ?

Nejakou pajku bych si poridil, ale do inertniho plynu se mi nechce nevim
jestli pomohou nejaka tavidla, ... .

Jirka
----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>; "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 27, 2005 5:22 PM
Subject: Re: Pajeci stanice pb-free

At 17:03 27.11.2005 +0100, Petr Zahradnik wrote:

>Tak to je sice trochu vic, ale neni to zase az tak silene moc. To jsem
>i cekal vic.

Na to, ze je tam trafo a mala desticka s displejem a nejakou PICkou tak je
to docela kruty. (Samozrejmne prvni vec byla, ze jsem to rozdelal ;-) )
Vzhledem k tomu, ze se da pajedlo koupit samostatne jsem uvazoval o tom, ze
bych si rizeni ubastlil (okopiroval) ale nakonec na to stejne nebyl cas,
taxem koupil original.

>Jsem tusim nekde cetl, ze to sezere litr dusiku za hodinu. Ale tezko
>si do obyvaku dam velkou lahev dusiku :-)

To netusim kolik ta mikropajka vezme, ale ty malou flasku das do obyvaku v
pohode a ja z ni tahnu asi tri dny kryti vlny (ne celou vanu, jenom trysku
behem pajeni) a schroustal jsem ji tak z poloviny. Ono to mas jedno, dat si
do obyvaku kompresor mi prijde horsi nez flaska s dusikem ;-)

>Teda tak hledej a dej mi pak vedet, to by me vazne zajimalo. To
>znamena, ze pajeni dusikem = tak 25 litru plus lahve s dusikem. No
>jo, no, sakra :-)

No jo, je to tak... Ale zkousel jsem na pb free i jine mikropajky a vetsinou
to byla hruza, hlavne ta Cina, ty maj mezi topenim a hrotem hrozny tepelny
odpory. Pajka neni schopna udrzet teplotu hrotu, takze ji das k pajenymu
mistu, hrot se ochladi, cin zamrzne, kdyz nastavis vyssi teplotu hrotu tak
ho zase na zacatku prepalis atd. To jsem s tim pak prastil a vzal jsem
pistolovku ;-)
Jo, na Hakko je jeste super, ze se pekne rychle ohriva, po zapnuti ma plnou
pracovni teplotu odhaduju tak do 5s.

S pozdravem           with best regards