Pajeci stanice pb-free

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Listopad 27 17:03:58 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 27.11.2005:

> Mame Hakko 942, stala mam pocit kolem 13kKc, hrot stoji asi 600,-
> coz si myslim, ze je docela prijatelny vzhledem k zivotnosti a
> vzhledem k tomu, ze to je vlastne cela mikropajka ;-)

Tak to je sice trochu vic, ale neni to zase az tak silene moc. To jsem
i cekal vic.

> Asi je lepsi koupit malou flasku dusiku. Ted jsem ji kupoval na
> zkousku na kryti vlny a napln stoji asi 550Kc u Linde. Mikropajku
> asi ukrmi dost dlouho, toho dusiku se tam nemusi foukat moc.

Jsem tusim nekde cetl, ze to sezere litr dusiku za hodinu. Ale tezko
si do obyvaku dam velkou lahev dusiku :-)

> Problem je s tim prutokovym regulatorem, za to chtej asi 8kKc, coz
> mi prijde uplnej nesmysl, takze hledam nejakou alternativu, ale
> zatim neuspesne :-(

Teda tak hledej a dej mi pak vedet, to by me vazne zajimalo. To
znamena, ze pajeni dusikem = tak 25 litru plus lahve s dusikem. No
jo, no, sakra :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem