Pajeci stanice pb-free

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Listopad 27 16:51:50 CET 2005

At 16:11 27.11.2005 +0100, Petr Zahradnik wrote:
>Puvodni zprava ze dne 27.11.2005:

>Ty ji mas? Zrovna jsem se chtel distributora kazdym dnem zeptat na
>cenu. Tak se zeptam Tebe :-) Kolik stoji mikropajecky Hakko a kolik
>ten rozvadec dusiku a take ten vyvijec dusiku? To asi bude darda, co?

Jo, mame je na dilne ve vyrobe uz skoro rok a spokojenost. Jediny trochu
problem je s konektorem pajeciho hrotu, kontakty jsou jen pocinovane a casem
tam vznikaj prechodaky. Pajka to pozna a napise Error a kasle na to, ale
staci vycistit a pajime dal. Zivotnost hrotu je tak 3-5 mesicu pri
dvousmennem provozu.
Mame Hakko 942, stala mam pocit kolem 13kKc, hrot stoji asi 600,- coz si
myslim, ze je docela prijatelny vzhledem k zivotnosti a vzhledem k tomu, ze
to je vlastne cela mikropajka ;-)
Ten dusik zatim nemame, prechazime na bezolovo az ted, takze to budu
porizovat, ale zkousel jsem si to v dilne v AbeTecu a je to opravdu vyrazny
rozdil. Musi se koupit cely novy drzak hrotu a jsou na to i jine hroty. To
prijde asi na 3kKc. Vyvijec dusiku nevim co stoji, ale nejspis nejakej
nesmysl, ani jsem to nezjistoval ;-) Asi je lepsi koupit malou flasku
dusiku. Ted jsem ji kupoval na zkousku na kryti vlny a napln stoji asi 550Kc
u Linde. Mikropajku asi ukrmi dost dlouho, toho dusiku se tam nemusi foukat
moc. Problem je s tim prutokovym regulatorem, za to chtej asi 8kKc, coz mi
prijde uplnej nesmysl, takze hledam nejakou alternativu, ale zatim neuspesne :-(

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz