Spinane zdroje

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Listopad 26 20:51:48 CET 2005

Puvodni zprava ze dne 26.11.2005:

> Prijde na to na co to chces a kolik do toho hodlas investovat.

No uz mi pijou krev vsechny ty adaptery, ktere tu mam kolem sebe, tj.
kolem pocitacu. Haldy ruznych adapteru na USB huby, tiskarny,
scannery, routery, switche, telefonni ustredny, nabijecky telefonu
apod. Chci si casem udelat jeden velky spinany zdroj, kde budu mit
vsechna pouzivana napajeci napeti a pouzivat ho prave misto vsech
adapteru. Zaroven tak budu mit moznost jednotlive spinat kazde
napajeni zvlast, a tak nepojede nic zbytecne, od toho si slibuji
castecne uspory, a dalsi uspory tak, ze nyni je vetsina adapteru
normalne linearnich, ne spinanych. Topi to jako prase, treba tru USB
huby se tremi stejnymi zdroji 6V/4A topi kazdy asi 45 stupnu apod.

Ale nechci to resit cele, vyresim si krabici, tlacitka, relatka (podle
toho, jak to budu chtit jednotlive spinat), chlazeni, konektory,
draty. Ale ty spinane zdroje uvnitr bych rad mel koupene, s tim se
prdet nechci.

Navic, opravdu nerad bych byl, kdyby to cele ruplo a razem bych prisel
o vsechna zarizeni :-) Proto bych vazne rad neco spolehliveho a take s
ochranami, abych nemusel vsechny pristroje kupovat znovu :-)

> Takove zdroje dodava treba Emko,ale za 300W zdroj na DIN listu das
> tak 5000. Blizsi vcetne cen http://www.emkopraha.cz/nov.htm.

Podivam se, diky.

> Pokud to nechces do prumysloveho prostredi tak zvaz nabidku , kterou
> tu nedavno inzeroval p. Polivka, zdroje +5V a +12V cca 50W za 100Kc,
> staci si pohrat s dvema odpory na sekundaru a umi to cokoliv mezi 5
> - 18V, pokud tam das trimr tak i nastavitelne. Budu od p. Polivky
> nejake zdroje brat a tak pokud budes chctit vemu jejake i pro tebe.

Nechci to do prumysloveho prostredi, ale chci maximalne spolehlive
zdroje, na ktere se budu moci opravdu spolehnout.

> Pro vetsi proudy to chce dvojcinny menic a tady bych sel cestou
> upravy PC zdroje je to relativne nejlevnejsi a pokud pouzijes
> kvalitni zdroj tak i nejucinejsi a nejstaze opravitelne reseni.

Ale nechci upravovat PC zdroje. Chci koupit hotovy a hlavne spolehlivy
vyrobek, ktery zapojim, on bude dodavat elektrinu na danem napeti a
maximalnim proudu, bude ucinny, neshori :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz