"rizeni" ATX zdroje spinanim sitoveho napajeni

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Sobota Listopad 26 20:06:37 CET 2005

Také bych řekl, ze by to mel zvladnout BIOS a jeho volba co se ma stat po
vypadku napajeni, nicmene uz jsem videl i desky bez této volby a tam to lze
resit relatkem + nejaka ta bizu okolo, cle ovladame z +5V tb. zdroje v tom
ATX.
Stejne tak lze pouzit nejaky MCU (PIC 12C508) a udela to stejnou sluzbu, ono
vazne jde jen o to uzemnit prislusny pin na MB.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of turby@chips.cz
Sent: Saturday, November 26, 2005 7:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: "rizeni" ATX zdroje spinanim sitoveho napajeni

Zdravim,

 vetsina biosu ATX desek podporuje moznost nastavit jak se ma deska  chovat
po obnoveni napajeni. Jestli nechcete zasahovat do pocitace  jedinym resenim
je vymena desky pokud ta vase tuto funkci nepodporuje  nepodporuje.

 Obvykle lze nastavit po nabehu site:
 - zachovat puvodni stav
 - zapnout se
 - zustat vypnuty