Ochrana proti prepolovani

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Listopad 25 20:23:19 CET 2005

Je to jen jedno z mnoha řešení. A to, že úbytek je minimální je
nepopiratelné ;-)

Já vím, 40mA může být hodně, ale také to může být málo, je to relativní.

Také by šlo použít malorozměrová relé, co se používají u izolovaných
kolejí. Cívka má 1,2ohmu (pokud si to ještě dobře pamatuju). A viděla
jsem experty, co z toho udělali releový přerušovač k závorám :-D  (nic
proti expertům :-) ) napájený 24V z akubaterie :-D

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Petr Zahradnik napsal(a):

>o, nevime nic o tom, na co chce tazatel ochranu pouzit. Ale jo, je to
>dobre mechanicke reseni, nemam nic proti nemu. Jen rikam, ze to
>zbytecne bude zrat a ze 40mA je podle me dost. Ty rikas, ze 40mA neni
>moc. Sve nazory tedy zname, v tom se neshodneme, ale muzeme tu spolu
>nadale zit v jedne konferenci :-)
>
>Petr Zahradnik, pocitacovy expert

>Petr Zahradnik, Computer Laboratory
>Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
>telefon: 475 501 627, mobil: 602 409 601, fax: 475 511 338
> [...]

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
Testovano: 25.11.2005 20:23:34