OT - informace o oblecich, ktere nosI G.W. Bush?

Pavel Dolanský dolnsky.pav@seznam.cz
Pátek Listopad 25 19:46:14 CET 2005

Vetsi OT tu snad jeste nebylo, ale nejak mi dochazi fantazie a hlavne chybi prakticka zkusenost s hovorovou americkou anglictinou a tak mi google vraci same ptakoviny.

Potreboval bych nejake informace o oblecich , ktere nosi G.W. Bush pri oficialnich prilezitostech (inaugurace, statni navstevy a statni vecere).
Potrebuji, kvalitni fotografie, popis strihu, kdo navrhl, z jakeho materialu , popis volby doplnu atd.

Neptejte se proc to potrebuji , je to pro kamaradku.

Aby to nebylo ulne OT a mimo tema konference tak jeden zajimavy technicky odkaz tykajici se stejneho pana.

http://cryptome.org/bush-piece.htm
http://www.isbushwired.com/

Dekuji za kazdy odkaz.