Ochrana proti prepolovani

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Listopad 25 19:03:13 CET 2005

Chyba je právě v označení spodního kontaktu. Místo Re2 má být Re1. Dva
doteky Re1 pod sebou. Tím se přepne polarita. Potom sepne Re2 a připojí
napětí na výstup.

    Nevím jak se to stalo, ale už fakt nevím že si toho nikdo nevšimnul,
dala jsem to už několika lidem a všici mlčeli ...

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Jan Kral napsal(a):

>Videl bych to tak, ze to rele1 je tam zbytecne, nechal bych jen rele2.
>Rele1 nepomuze k usmerneni, tak jak je to zapojene.
>
>JK

>---
>avast! Antivirus: Prichozi zprava mozna cista :))
>Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
>Testovano: 25.11.2005 18:59:19
>avast! (c) copyright 1988-2004 ALWIL Software.

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
Testovano: 25.11.2005 19:03:29