No nekupte to...

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Pátek Listopad 25 18:03:09 CET 2005

Hezký večer přeju,

    já vím že tohle téma je ukončené, ale i tak si dovolím ještě
reagovat. Případné další však raději soukromně :)

    Neposlouchám duc duc ani podobné blbiny, poslouchám všechno možné
"Od Vlacha po Bacha" :-D  a ještě i jiné.

    Kvalitní aparatura je fajn věc, jistě. Chrchláky z tržnice hrají jak
hrají, to je jasné. Ale pokud jdu po ulici a poslouchám něco, tak proto
abych přerušila ten randál kolem, nějaký zážitek to určitě nebude. Něco
jiného je poslechová mísntost a něco jiného je trolejbus ráno v pět
hodin. Tohle jsem měla namysli když jsem řikala že se to nesmí přahánět
ani na jednu stranu.

    Naše děcka třeba používají takové zesilovače, že by z toho každého
Hifistu trefilo, ale oni je používají rády. Když se s tím zesiloavačem
něco stane, zbývá znakový jazyk nebo odezírání ... Takže ani "hrozné"
zesilovače nezavrhuju.

    Jen mě tohle vždycky pobaví, já za to nemůžu. Jak se někdo honí za
zvukem co je lepší než originál... Není lepší si zajít na koncert přímo
? I s tou atmosférou kolem toho ?

    Raději nebudu provokovat a už toho nechám, jen jsem chtěla tohle říci.

					Saša K. Svobodová - Viky

               web: http://www.zdravotnici.cz
      soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

              mail: viky@zdravotnici.cz
                    sasa.svobodova@centrum.cz
      mobilni mail: svobodova.alex@mujoskar.cz  - max 120 znaků !!!

               ICQ:  260 344 186

Michal Grunt napsal(a):

>Ono hodne zalezi co poslouchate. Pokud nejaky 'duc duc' nebo 'dratenou
>muziku' (proste jakova smes ramusu elektrickych kytar a do toho rvani
>do mikrofonu), ruzne bludy generovane pocitaci... tak vam na to mp3 se
>128kb/s staci. Jenomze uplne jina situace je u vazne hudby nebo u
>nekterych soundtracku kde jsou tiche pasaze, extremni prechody mezi
>tichem a hlasitou hudbou atd. Pak takove

---
avast! Antivirus: Odchozi zprava mozna cista :))
Virova databaze (VPS): 0547-4, 24.11.2005
Testovano: 25.11.2005 18:03:24