Pracovni pomucka - lupa s osvetlenim

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Listopad 25 14:32:07 CET 2005

Jo tohle (binokular) on ma, ale jeho pripad je ze stoji za masinou kam
musi koukat bez lupy (uz dela citem a popameti takze nemusi koukat primo
na obrabeni) a kdyz pak vyrobek prohlizi, kontorluje tak jej vynda a
potrebuje podrobne prohlidnout a treba dal pokracovat v praci. U masiny
mate vetsinou mastne/spinave ruce a nejde po sobe ruzne sahat a neco si
nandavat do oka nebo na hlavu. Takze to soupne pod tu lupu prohlidne
detaily a funguje dal.

Nicmene dekuji p.Smrzovi - uz jsem si vybral tuhle u PS-elektronic:
Stolní lampa se skleněnou lupou průměr
Lupa: 127 mm, 3 dioptrie (zvětšení 1.75x).
Osvětlení: kruhová zářivka 22W - studené světlo.
Odklápěcí kryt lupy proti požáru a poškrábání.
Napájení 230Vstř.
Flexibilní rameno délka 105cm.
Držák pro přichycení ke hraně stolu.
Barva černá.