Pracovni pomucka - lupa s osvetlenim

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Listopad 25 13:49:04 CET 2005

RV napsal(a):
> Jelikoz memu otci uz neslouzi tolik zrak hlavne na drobne veci, chtel
> jsme se zeptat zda nemate tip na lupu se stojanem vcetne osvetleni.
>
> Zatim jsem nasel jen pomerne siroky vyber u ceskeho Conrada, ale chtel
> bych mit moznost si vybrat. Preferuji osvetleni kruhovou zarivkou kolem
> lupy. Zajimaji mne i nejake namitky/pochvaly z uzivani tech od Conrada
> nebo i jinych vyrobcu.
>
> Mel by to byt darek takze by melo byt realne to objednat do 24.12. :-)

Neco bude mit tchan, ale nevim znacku ani presny termin (mozna uz to
ma). Zkusenosti ale nejsou, neb takovou vec bude mit poprve...

Jinak:
http://www.dioptra.cz/project/section.php?ids=1572
http://www.prvnikrok.cz/pomuckysearch10.php

a spousta dalsich, pocinaje normalnimi ocnimi optikami (s vyhodou - viz
dale).

Ono je sice fine to dat jako darek, ale specialne u takoveto zalezitosti
bych videl jako lepsi reseni vyzkouseni dopredu (a porovnani ruznych
moznosti), protoze mu to musi "sednout" - bude s tim pak existovat
dlouhou dobu.

--
Jirka