Normy na pulzne zdroje

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Listopad 25 13:39:06 CET 2005

Obavavam se, ze   norma vam moc nepomuze a to i kdyby existovala.
Zalezi na tom jak je resena vstupni cast toho konkretniho zdroje, u techto
vykonu se jiz bezne pouzivaji omezovace max vstupniho proudu.

Uvaha o rozdeleni zateze mezi zdroje mi pripada docela ujeta, kdyz se to
bude najizdet tak se budou jednotlive zdroje zapinat postupne a tak lze
predpokladat, ze nejaky cas pojedou nektere zdroje na svuj max vykon.

Ale abych jen plane nekecal mam tu 5kW zdroj a v pohode ho zapnu na 10A
jistic, který vypadne az kdyz odber ze zdroje prekroci na strane napajeni
tech 10A, jinak receno pri zapnuti je proudovy naraz omezen na mene nez 10A.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jozef Racek
Sent: Friday, November 25, 2005 12:49 PM
To: HW-news
Subject: Normy na pulzne zdroje

Hladam normy, ktore hovoria o tom, ze pulzne zdroje musia mat obmedzeny
nabehovy prud na nejaku hodnotu.

Kedysi som to nasiel a zda sa mi, ze tam bolo uvedene max 5 nasobok
nominalneho prudu..., ale potreboval by som to "na papieri"...
Nema to niekto odlozene, alebo hlada s inymi vyrazmi, pripadne na inych
vyhladavacich serveroch  ako ja ?

Potrebujem vysvetlit zakaznokovi, ze 4 000 WATT zdroj ( na DC strane
+48V 87A max ), napajany z 1 fazoveho rozvodu nie je vhodne istit 16 A
isticom na strane privodu 230V...

Cely system ma mat odber cca 12.5 kW a maj to zabezpecit 6 takychto
zdrojov, pricom sa rata z redundanciou.
V reale ma kazdy zdroj 2 privody a vsetky pracuju do spolocnej zataze,
takze prevadzkovy odber sa rozrata na
vsetky zdroje a vsetky privody.

Zakaznik argumentuje tym, ze pri rozratani na 6 zdrojov je to okolo 2 kW
a to je na 16 A istic OK...
Pripada mi to, ze sa rozpravame ako dvaja hluchi a neuznavame si
argumenty...

Problem vidim v zapnuti... teda pripojeni napajania na tie zdroje. Podla
mojho nazoru pripnutie toho zdroja
vyhodi 16 A istic ( charakteristika B, pomalsiu nam odmietli dat )...

Chcem sa vyhnut skusaniu - co to urobi, alebo neurobi, kedze zariadenie
je za cca $1mil...
Ja som taky bojko a nerad by som bol, ze by to zariadenie odislo este
pred spustenim do prevadzky...

Dodo