Normy na pulzne zdroje

Jozef Racek jozef.racek@unit.sk
Pátek Listopad 25 12:48:51 CET 2005

Hladam normy, ktore hovoria o tom, ze pulzne zdroje musia mat obmedzeny
nabehovy prud na nejaku hodnotu.

Kedysi som to nasiel a zda sa mi, ze tam bolo uvedene max 5 nasobok
nominalneho prudu..., ale potreboval by som to
"na papieri"...
Nema to niekto odlozene, alebo hlada s inymi vyrazmi, pripadne na inych
vyhladavacich serveroch  ako ja ?

Potrebujem vysvetlit zakaznokovi, ze 4 000 WATT zdroj ( na DC strane
+48V 87A max ), napajany z 1 fazoveho rozvodu nie je vhodne istit 16 A
isticom na strane privodu 230V...

Cely system ma mat odber cca 12.5 kW a maj to zabezpecit 6 takychto
zdrojov, pricom sa rata z redundanciou.
V reale ma kazdy zdroj 2 privody a vsetky pracuju do spolocnej zataze,
takze prevadzkovy odber sa rozrata na
vsetky zdroje a vsetky privody.

Zakaznik argumentuje tym, ze pri rozratani na 6 zdrojov je to okolo 2 kW
a to je na 16 A istic OK...
Pripada mi to, ze sa rozpravame ako dvaja hluchi a neuznavame si
argumenty...

Problem vidim v zapnuti... teda pripojeni napajania na tie zdroje. Podla
mojho nazoru pripnutie toho zdroja
vyhodi 16 A istic ( charakteristika B, pomalsiu nam odmietli dat )...

Chcem sa vyhnut skusaniu - co to urobi, alebo neurobi, kedze zariadenie
je za cca $1mil...
Ja som taky bojko a nerad by som bol, ze by to zariadenie odislo este
pred spustenim do prevadzky...

Dodo